Thursday, September 3, 2009

aku kesian tgk orang susah tapi aku tak boleh nk tolong sebab im not a millionare/billionare

Case #1
-aku kesian tgk pakcik2 tua jual tin, kutip tin kat tong sampah di sekitar bandar. tp what can i do? im not a billionaire dan bukan juga menteri.

Case #2
-ade sorang trainer kat sini, dia gastrik/diarrhea tapi dia still nk mengajar sebab takut tak sempat nk abeskan the whole book. still mengajar walaupun tertunduk2? i even stand up and ask him to go and get something to eat. the least i could do.kesian la.

Case #3
-orang2 kat africa yang kurus keding lengan aku yg kecik ni pun lagi besar. pny la diorg tak cukup makanan, jadik kurus mcm tu. aku kat sini?tak abes je, campak. tak ingt orang kat sana tak cukup food.

byk sangtla. dh la. nnt lagi sedih.

1 comment:

OoizzioO said...

ainnn!!!!
pompuan!!
ko keje mana skrg?
cantik gmbr kat header tuh
gmbr katner