Thursday, December 25, 2008

Lama tu tak lama tapi lama la jugak

ni la padahnya kalau menipu (read: tipu sunat) ahahaha. kan dah tak boleh tidur.
i wasnt supposed to answer any phone calls, to avoid penipuan, tapi nk buat macam mana, tgh tidur, orang call trus angkat, so terpaksala menipu. hehe.

and oh, i had a great evening with my old friends.
the one from primary school. i leave the school when i was 10 n now im 21.
ahahha.gila dah tua nya.
imagine this, 11 years tak jumpa and ktorg bersembang macam dah kawan lama gila!
dua2 byk ckp bersembang tak hengat punya.gelak2 ingt balik kisah 11 tahun dulu.

venue: Jusco Cheras Selatan

satu
faiz: last sekali yang aku ingt, kau masuk pertandingan bercerita english, cikgu paksa kau masukk.
me: ak ahhhhhh.. tapi aku kalah. ahahahaha

dua
me: aku tak pakai tudungla masa darjah 4 dulu.
faiz: takla kau pakai laaaa. (nak menang)
me: ingt tak kita pakai baju pengawas kaler purple tu, kan aku pakai skirt.
faiz: ak ahhhhh. ye la ye la.



tiga
faiz: ha aku ingt lagi kawan2 kelas kita. ali aizat, loges, chandran. ha! chandran suka kat kau!!
me: haaaa. btull eh? aku da lupaaa. ahahaha(kalau kawan aku tau ni, mesti diorg gelak)
(kawan2, rupanya bende ni berlaku since saya primary school, no wonder i tertarik kat jenis kopi susu sket, hahahahahah)

and a lot more conversation that brought me back to 1997, how time flies. cewah.
now he's working at Mardi, RnD Department, masa depan dah terjamin. hahahah.

i went to Popular to check on Twilight, but no luck though.
'out of stock la adik' pfffttt

While waiting for him to finish his working hours, i went to Bangi to met with my bestfriend, Raihana as she just landed here, Msia for completing her driving license. ahahha. no no for holiday semestinya. sempat makan langsat bfore sampai rumah dia. punya la senang nk carik bdr seri putra, tapi melencong pegi tempat lain. biasala tu.

Sembang2 for two hours, catching up stories for the past 8months, ape jadik kat kau ape jadik kat aku. gelak tak ingt dunia, tgk gambar2 dia kat Perth. cantik! jom pegi sana. hehehe.
bykla sgt duit kan?hahaha. tgkla nanti kalau jumpa tiket flight yg murah aku pegi.
hehehe.


2 comments:

marjeena said...

hehe.. chandran?
hehe haha! kau memang gituu je slalu

Ain Nabilah said...

tu la pasalll. nk buat mcm mana.ahaha